test

Marcin Krol hawk w pac.pl
Wto, 12 Mar 2002, 13:05:33 MET

On Tue, 12 Mar 2002, Maciej 'Agaran' Pijanka wrote:

> mail na liste doszedl
> co do problemow..moze poprostu lenistwo i nikt nie pisze?

Hmm. To moze ja przerwe ten brak problemow :-)
Otoz udostepniam ze swojej klasy dwa tuneliki. Dzialaja ok, z jednym
wyjatkiem. Musze pingnac druga strone tunelu zeby ruszyl. Wyglada to tak:
moja strona tunelu jest podniesiona, po podniesieniu drugiej strony tunel
nie dziala dopoki nie zrobie od siebie ping6 na jeden z jego adresow.
Kompletnie nie mam pomyslu czym to moze byc spowodowane. Po pingnieciu
wszystko rusza od kopa.

A druga sprawa... Dosc czesto zanika mi routing poza icm. Wszystko co jest
podpiete do icm'u jest osiagalne, a dalej juz nic. Widzialem wczesniej na
liscie ze byly jakies problemy. Czy nadal sa, czy tez moze mam pecha i
dzieje sie tak tylko u mnie? :-)

Pozdrowka,
Marcin