radvd i firewall

Maciek Swiderski sfires w sfires.net
Czw, 21 Lut 2002, 08:38:35 MET

On Wed, 20 Feb 2002, Jacek Konieczny wrote:

> Jakbyś poczytał dobrze RFC, to byś wiedział że tak musi być.
> A kombinowanie z krótszymi prefixami do niczego dobrego nie doprowadzi.

tak, wiem, czytalem, chodzi tylko o to ze sposob prydzielania tych adresow
jest troche nedzny (EUI-64 z MAC'a), bardzo szybko masz maly bajzel w
sieci, natomiast dhcp daje Ci szanse jakiegos zarzadzania tym. Mozesz
sobie podzielic siec na segmenty, mozesz sobie zrobic updaty do dns'a, tak
zeby to wszystko mialo rece i nogi. oczywiscie to wszystko przyszlosc, bo
dhcp -draft jest z poczatku tego miesiaca ;)

> Prefixy sieci dla IPv6>=64 kropka. Dalej jest identyfikator stacji
> w danej sieci. I nie ma co żałować adresów, jest ich dosyć.

znaczy sie prefixy dla IPv6<=64 :)
masz racje adresow jes ot i ciut ciut...

pzdr

Maciej 'sfires' Swiderski
SysAdm | SecOff  | DS14145-RIPE        | DS11-6BONE
193.178.161.0/24 | 3ffe:8010:7:2a::/64 | AS16288
Abandon the search for Truth; settle for a good fantasy.