ftp.ipv6.pld

The Undefined undefine w venus.wmid.amu.edu.pl
Czw, 21 Lut 2002, 11:33:38 MET

On Thu, Feb 21, 2002 at 12:56:19AM +0100, Maciej 'Agaran' Pijanka wrote:
> powinno obecnie byc widoczne z pTLA atman'a
> jak rowniez z czesci .pl
>
> napewno beda wystepowaly problemy z wezlow dynamicznych z trasa best na
> icm/warszawa
> w kazdym razie juz wiem o jednym takim wezle
> natomiast te wezly ktore maja trasy via np szczecin..czy cos co dostalo
> best z szczecina powinny miec lacznosc
>
> to jest tymczasowe rozwiazanie..
nie mozna by cos z icm-em zrobic? Albo ustawic tam taka konfiguracje
jaka byla kiedys, albo tez o ile jest to spowodowane zbyt duza iloscia
wezlow w icm-ie po prostu komisaryjnie je powyrzucac i poprzydzielac
lokalnym wezlom(ktore mialy by polaczenie z icm-em)?
Tzn np mail do kazdego operatora wezla ze "w dni 1 marca adres konca
tunelu zostaje zmieniony na xx.xx.xx.xx" itepe..

a odnosnie ftp.ipv6.pld.org.pl - jezeli czyta to jakis admin z tego
serwerka - do tej pory byl on dostepny takze przez http - tzn tamtejszy
apache pokazywal strukture katalogow z ftp-epa. Nie dalo by sie tego
przywrocic? Byl to jedyny sposob aby dzialal apt po ipv6.
To tylko wpis o virtualhost przecież...