ftp.ipv6.pld.org.pl

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Wto, 12 Lut 2002, 18:39:30 MET

On Tue, 12 Feb 2002, Maciej 'Agaran' Pijanka wrote:

> i niebedzie bo rmf (administrator maszyny na ktorej stoi ftp.ipv6 oraz jej
> zeberki) nie poprawi filtrow bo ja nie podniose tuneli do tej maszyny
> z tego co mowisz musze jeszcze chyba szczecinski wylaczyc..

co wiecej obecnie ruch powinien isc via mimuw i tak idzie i bez problemu
moglem sie podlaczyc do tego ftp..

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,