ftp.ipv6.pld.org.pl

The Undefined undefine w venus.wmid.amu.edu.pl
Wto, 12 Lut 2002, 18:31:37 MET

Hej.
Wina jak znam zycie lezy po stronie icm-u. W kazdym razie... routing
urywa sie albo na icm-ie (H!), albo tez icm nie ma routingu do mnie i
urywa sie w momencie dojscia do icm-u gdy zdownuje interfejs z icm-em.
Ma ktos jakies sugestie co moge ew zrobic aby miec dostep do
ftp.ipv6.pld.org.pl? Lub tez moze jakis inny mirror pld dostepny po
ipv6?
Dodam ze prawie dziala routing do 3ffe:8010:22:1010::3
Oczywiscie nigdzie nie przechodzi przez icm.. idzie przez szczecin i
gdzies tam sie zapetla :/
Ew... jak mozna sprawdzic czy icm ma gdzies routing do mnie? Ma ktos
moze udostepniony jakis looking glass?;) To co jest na stronie pozman-u
daje niemal to samo co u mnie. Czyli routing do mnie jest, a do
ftp.ipv6.pld.org.pl nie ma.