rev dns?

Krzysztof Oledzki oleng w dark.pcgames.pl
Pon, 11 Lut 2002, 13:27:29 MET

On Mon, 11 Feb 2002, Jarek Granat wrote:

> Nie pytalem sie siebie, tylko 6bone-gw.
> Ale to, ze nask nie odpowiada na to, to masz juz racje...
Jasne :) Napisalem do tych badziewiakow z JA.NET na maila z pola soa:
# host -t soa ja.net
ja.net                  SOA     ns0.ja.net jips-nosc.nosc.ja.net (
                        2002020500      ;serial (version)
                        3600    ;refresh period (1 hour)
                        900     ;retry interval (15 minutes)
                        3600000 ;expire time (5 weeks, 6 days, 16 hours)
                        900     ;default ttl (15 minutes)
                        )

I... okazalo sie ze jips-nosc w nosc.ja.net jest user unknown.
Na szczescie przy WHOISIE dla IP podali takze inne maile - tak wiec
poslalem go jeszcze raz na wszystkie znalezione maile we whois
193.63.94.20. Oczywiscie ich ulubiony jips-nosc w nosc.ja.net zignorowalem
tym razem :) Moze teraz dojdzie. Zobaczymy.

Pozdrawiam,

			Krzysztof Oledzki