rev dns?

Krzysztof Oledzki oleng w dark.pcgames.pl
Pon, 11 Lut 2002, 12:53:06 MET

Witam,

Wlasnie zauwazylem ze mi rev dns przestal dzialac.
Po prostu domena IP6.INT przestala istniec:

$ host -a IP6.INT ns.nask.pl
IP6.INT ANY record currently not present at bilbo.nask.org.pl

Wyglada na to ze jeden z NS - NS0.JA.NET "zapomnial" o tej domenie:
$ host -a INT.
INT                     NS      NS.UU.NET
INT                     NS      NS.ICANN.ORG
INT                     NS      NS.ISI.EDU
INT                     NS      NS0.JA.NET
INT                     NS      NS1.CS.UCL.AC.UK

$ host -a IP6.INT NS0.JA.NET
IP6.INT ANY record not found at NS0.JA.NET, server failure

Czy to normalne? Cos przeoczylem? Komu to nalezy zglosic?

Pozdrawiam,

			Krzysztof Oledzki