Zebra, FreeBSD itd...

Jarek Granat jarek w adeon.lublin.pl
Śro, 6 Lut 2002, 17:24:55 MET

> to wszystko betka ze czasami zebra gubi trasy na freebsd.
> Problem jest w tym ze zebra gubi i przeklamuje trasy na 6bone-gw a to
> linux

Aprppos przytocze jeszcze jedna sytuacje.
Kiedys, gdy czekalem na przylaczenie do ICMu mialem tunel do EMEDII.
(3ffe:8010:61::/48). Router emedia-gw stal tez na FreeBSD, ale to nie
mialo raczej nic do rzeczy.

Pamietam, ze juz wtedy co kilka dni cos sie dzialo z trasami, bo
pakiety z mojej podsieci, dochodzily do routera emedii i dalej
mialem *. Natomiast traceroute puszczony z routera emedia-gw przez
tamtejszego admina szedl bez problemu.... (wiadomo - mial IP koncowki
tunelu z ICMu)
Teraz jest to podobnie, tyle ze wtedy nie dzialalo tylko od czasu
do czasu...

/jarek