3 pTLA w Polsce.

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Pon, 4 Lut 2002, 15:26:46 MET

On Mon, Feb 04, 2002 at 03:37:42PM +0100, Michal Zawada wrote:
> Dnia Pon 4. Luty 2002 15:10, napisa?e?:
> AS'a mam w RIPE pod IPv4.
> No tylko jezeli mam hipotetyczne tunele do dwoch roznych pTLA, to
> BGP w takiej sytuacji nie daje zupelnie nic. Musialbym byc sam pTLA.

Ciezki problem, ktory mozna rozwiazac trywialnie, ale ludzie probuja lepiej:

http://www.ietf.org/html.charters/multi6-charter.html
http://www.faqs.org/rfcs/rfc3178.html
http://search.ietf.org/internet-drafts/draft-py-multi6-mhtp-01.txt

Avec mes souvenirs/J'ai allumé le feu
Mes chagrins, mes plaisirs/Je n'ai plus besoin d'eux!