3 pTLA w Polsce.

Wojciech Bojdol wojboj w htcon.pl
Pon, 4 Lut 2002, 15:19:29 MET

On Mon, Feb 04, 2002 at 03:37:42PM +0100, Michal Zawada wrote:

> No tylko jezeli mam hipotetyczne tunele do dwoch roznych pTLA, to
> BGP w takiej sytuacji nie daje zupelnie nic. Musialbym byc sam pTLA.

Jak to nic ? :)
Jesli np. ICM padnie, to mozesz sobie ruch puscic trasa przez 2giego
pTLA (tzn. bgpd zrobi Ci to automatycznie).
To juz tylko Twoj problem jak zrobic, zeby pakiety wychodzily z adresem
zrodlowym przyznanym od tamtego pTLA a nie od ICMu.
Nie jest to latwe jesli nie chcesz NATowac duzej grupy hostow,
ale nie jest to niemozliwe. :)

--
Wojciech Bojdoł
High-Tech Consulting