Obiekt person.

Pawel Jankowski janekp w qm.pl
Nie, 3 Lut 2002, 13:08:45 MET

On Sat, 2 Feb 2002, Bartosz Jakubski wrote:

> Tylko zerknąłem, ale warto dodać, że można to też zrobić przez interfejs
> WWW, na http://www.6bone.net. Jest tam też instrukcja dla początkujących
> + opis pól (tyle, że oczywiście po angielsku)

Spoko. Jak znajde wiecej czasu to napisze wlasny interfejs. Wtedy bedzie
jeden mntner a jak ktos bedzie chcial cos zmienic to bedzie mial wlasne
konto io haslo w tym moim interfejsie. Dzieki temu nie bedzie potrzebne
tworzenie wiele mntnerow do "pilnowania" tylko jednego persona itd...

Pozdrawiam,
Pawel

--
Covered by PPL