brak routingu przez icm?

The Undefined undefine w venus.wmid.amu.edu.pl
Sob, 2 Lut 2002, 13:18:31 MET

On Sat, Feb 02, 2002 at 09:53:39AM +0100, repcio w repe.k.pl wrote:

> Dokładnie...
orientuje sie ktos moze jak dlugo ta sytuacja bedzie trwac? Albo jak
mozna by temu zapobiec? (zrezygnowac z tunelu do icm-u czy jak...). Niby
teoretycznie po opuszczeniu tunelu bgp powinno kierowac ruch w inne
miejsca, ale to i tak nie dziala.. chyba dlatego ze na icm-ie wogole nie
ma sciezek do sieci w jadrze...

apropos. gdzie mozna znalezc jakies lopatologiczne przyklady uzycia
route map? nie potrafie przebrnac przez dokumentacje z cisco. Konkretnie
potrzebuje cos takiego zeby nie rozglaszac jednego z sasiadow na innych.
Ew moglby mi ktos w tym pomoc?

Andrzej