Weryfikacja tuneli, wpisy w ripe.

Maciej Wierzbicki voovoos w kis.p.lodz.pl
Pią, 1 Lut 2002, 13:45:10 MET

Pawel Jankowski wrote:

>   Proponuję weryfikacje tuneli założonych w ICM'ie. Sądzę, że ponad połowa
> ludzi odpowiedzlanych za istniejące tam tunele nie zajmuje się nimi.
> Według mnie należałoby wysłać do wszystkich właścicieli tuneli maile z
> prośbą o utrzowenie obiektów person w RIPE (zaraz napisze i gdzies
> umiescze jak to zrobic). Jezeli tacy delikwenci nie odpowiedza w okresie
> do 2 tygodni, wtedy taki tunel nalezy usunac.

Nie tylko weryfikacje zalozonych tuneli. To poczatek "drogi ku
lepszemu".

Parametrem wymaganym przy zalozeniu tunelu winno byc (IMHO) podanie
obiektu typu person zarejestrowanego w 6bone registry, do wpisania przez
jankap jako admin-c oraz tech-c przy rejestracji tuneli.

Chyba wszyscy sie zgodza, ze skrociloby to droge kontaktu potencjalnego
pytajacego z wlascicielem tunelu.

Pozdrawiam
--
* Maciej 'Voovoos' Wierzbicki