Jaki jest rozmiar kolejki oczekujacej u Rafala w icm'ie ?

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Wto, 29 Sty 2002, 18:22:58 MET

On Tue, Jan 29, 2002 at 06:36:34PM +0100, Michal Zawada wrote:
> No wlasnie, jak w temacie.
> W zasadzie, to do pytanie do Rafala, ale moze odpowiedz zainteresuje nie
> tylko mnie.
> Jaki jest aktualnie czas oczekiwania na przydzielanie adresow i wykreowanie
> tunelu ?
> Wiem, ze w grudniu miales spore zaleglosci.
> Czy cos sie posunelo ?

W grudniu udalo sie zredukowac, potem wzrosly. Obecnie ok. 115 listow.
Zgloszenia tuneli od ok. 8 XII, zmiany parametrow od 22 I.

Avec mes souvenirs/J'ai allumé le feu
Mes chagrins, mes plaisirs/Je n'ai plus besoin d'eux!