pytanie o zebry/bgp...

Jarek Granat jarek w adeon.lublin.pl
Wto, 29 Sty 2002, 16:28:20 MET

Przede wszystkim www.google.com.
Oraz www.zebra.com
Na ciskaczas czasem jest podobnie wiec: www.cisco.com

> Mam dwa wyjscia na swiat,
> powiedzmy eth1 i eth2, i chcialbym, by serwer potrafil inteligentnie
> skierowac ruch z eth0 - sieci lokalnej - na lacze zapasowe (w tym
przypadku
> eth2) w razie awarii eth1. Czy dobrze rozumuje?

Hmm. Nie znam sie tak dobrze na BGP, ale wzorujac sie na tym co znam z IPv6,
to raczej tak. Niech wypowie sie ktos bardziej obeznany.
Nie wiem tylko jak z czasem reakcji na awarie lacza - w kazdym przypadku
chyba nie uda sie plynnie przelaczyc rucho na drugi interfeis, i polacznie
moze
byc zerwane.

No ale jak mowilem spytaj sie lepiej kogos bardziej obeznanego.

--
=[ Jarek Granat `dze' - nic-hdl: JG3-6BONE ]=