Nie wychodza pakiety z podsieci

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Czw, 24 Sty 2002, 01:06:00 MET

On Thu, 24 Jan 2002, dark one wrote:

> prubowalem ,zapisywac loga z updatow bgp ... szybko mi sie dysk skonczyl:>
> trzeba by miec bardzo duzy dysk :>

0.91, pc 14 peerow
stała jakies 14 tygodni bez padu (bgpd/zebra razem)
i nawet bez clear ipv bg *
napewno zauwazylem ze starsze zebry (chyba .92 tez)
padaja przy wlaczonym bgp damp
w momecie kiedy jakis timer sie expieruje..
(kiedys sledzilem ktory..ale dalem spokoj)
.92a chodzi na drugiej maszynie..ma nieduzo tras, 4 peerow
i pracuje dosc stabilnie..
.92 pracuje rowniesz w szczecinie i jest znosnie stabilna o ile niema
wlaczonego bgp damp
na 6gw moze byc jeszcze kwestia jakiegos memalign'a chociaz wydawalo mi
sie ze to juz bylo wałkowane..i byl dluugo spokoj

agaran

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,