ircd ipv6

Radosław Antoniuk warden w gandalf.lava.pl
Śro, 23 Sty 2002, 20:56:36 MET

no to idz z takimi pogladami do lamusa.
(p.s. widac czym jest wedlug Ciebie irc. marnowaniem czasu na flirtowanie z
nastolatkami. a wyobraz sobie, ze nawiazujac np. do linuxa. istnieje cos
takiego jak #linuxpl . (przyklad o linuxie jest jednym z wielu))
chyba nie musze konczyc.
przemysl co napisales.

warden