Nie wychodza pakiety z podsieci

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Śro, 23 Sty 2002, 20:10:12 MET

On Wed, Jan 23, 2002 at 07:44:20PM +0000, dark one wrote:
> mi tez sie to zdarza ,mojej podsieci 3ffe:8010:80::/48 nie ma w tablicach
> routingu choc jest rozglaszana przez bgp.

To byl jakis blad zebry. Route z BGP nie przeszla do jadra. Pomogl clear tego
polaczenia, ale to oczywiscie tylko leczenie objawow. Moze powinienem
zainstalowac nowsza zebre - teraz mam 0.89costam z CVS z lata 2001.

Avec mes souvenirs/J'ai allumé le feu
Mes chagrins, mes plaisirs/Je n'ai plus besoin d'eux!