ircd ipv6

Pawel Jankowski janekp w qm.pl
Śro, 23 Sty 2002, 10:01:59 MET

On Tue, 22 Jan 2002 repcio w repe.k.pl wrote:

> Co do wpisywania do tuneli, z chęcią od dawna bym wpisywał dane tuneli
> jednakże nie mogę dodawać wpisów :(  gdyż jest forwardowane od razu do
> rzm w icm.edu.pl i janekp w janekp.net (ponoć)

Wiekszosc tuneli bedacych na 6bone-gw jest dopisana do ipv6-site'a ICM-PL,
tych ktorych nie ma dopisze w najblizszym czasie. Dodatkowo kazda
wydelegowana podsiec ma swoj obiekt inet6num, jednak jako tech-c i admin-c
jest wpisywany rzm. Proponuje aby kazdy kto wysyla wniosek o nowy tunel
zrobil sobie odpowiedni obiekt person. Przynajmniej ja tego wymagam przy
zakladaniu tuneli.

Przemek: jezeli chcesz powpisywac dane do ripe to ja nie widze problemu,
jak cos dostane to chetnie forwardne dalej.

Pozdrawiam,
Pawel

--
Covered by PPL