hm co sie stalo?

Mariusz Kownacki vooya w vooya.net
Wto, 22 Sty 2002, 22:25:25 MET

> lamer

> i co rozumiesz pod pojeciem "pozbedzie" :P
>
> Vooya . ja tu widze ze wszyscy udaja madrych i sie chowaja za slowem abuse ,
> tylko niewielu faktycznie wie o co chodzi ;PP

Nie wiem przed czym to +r ma powstrzymywać, ale jak dla mnie nie powstrzymuje przed wieloma rzeczami, w tym i przed abusowaniem, chociaz nie wiem co kto do abusowania wlicza, choć, przykro patrzeć jak pakuje się do jednego worka wszystko...

A może to jest tak, że Polska jest jedynym krajem na świecie gdzie występuje abuserstwo ipv6? Heh...

Była juz to koncepcja wycięcia odpowiednich portów, to na prawdę obetnie *abuserstwo*... skoro *nikt* sensowny nie jest w stanie nic zorbić, a wszyscy używający ipv6 do irca to abuserzy...

Vooya
--
Mariusz Kownacki
e-mail: vooya w vooya.net