IPv6 na Ethernecie - lamerski problem

Kasa toudy2 w wp.pl
Wto, 22 Sty 2002, 16:13:12 MET

> w lokalnej, ale nie w Internecie ;)
no tak, jestem wlaczony do sieci lokalnej, ktora przez proxy jest polaczona
z internetem

> dla uscisnienia - ping6 ...:858c/10 czy ping6 ...:858c ?
> Na pewno pingowales dobry adres?

tak, probowalem z 20 razy
Bez koncowki /10 pokazywal sie komunikat invalid address wiec probowalem
caly adres

> Na drugim komputerze (ten ktorego pingujesz) uruchom
> tcpdump -i eth0 -n icmp
> i sprawdz czy pakiety w ogole dochodza.

Nie jest mozliwe zeby doszlo cokolwiek skoro pojawia mi sie komuniakt
unknown host

dodam ze ping6 ::1 dziala bez problemu

Wydaje mi sie ze problem jest z "podniesieniem interfejsu" o ktorym mowa na
stronie 6Bone, tylko ze nie bardzo to rozumiem. Skoro w eth0 mam wpisany
adres IPv6 i eth0 jest podniesione, to czy cos musze dodatkowo robic?