Zebra i bgpd...

Robert J. Wozny speedy w atm.com.pl
Nie, 20 Sty 2002, 18:25:11 MET

"Jarek Granat" <jarek w adeon.lublin.pl> napisal(a):

> Przeciez pisze wyraznie:

> W 6BONE ASN wybiera się prawie dowolnie. Należy sprawdzić czy nie ma

imho jedno z punktow _ktore_ trzeba zmienic...

to ja wybieram ASN8501 ;> i co jezeli pol34 bedzie chcialo sie teraz
przylaczyc ?

pol34 bedzie musialo sobie wybrac nowego ASN'a ? czy ja bede musial
sie re-ASN-owac ???

ASN jest jeden. sposob przyznawania tez jest znany... a dla nie
_posiadajacych_ oficjalnie przyznanego ASN'a tez jest specialna
"testowa" pula...

PS. aby nie bylo nieporozumien ASN8501 zostal wybrany jako przyklad
calkowicie przypadkowo...

--
Robert J. Wozny