WIELKA PROSBA

Kasa toudy2 w wp.pl
Czw, 17 Sty 2002, 02:21:41 MET

Mam do WAS OGROMNA PROSBE. Jestem studentem PW i razem z kolega mamy projekt
dotyczacy IPv6. Niestety okazalo sie ze podlaczenie do 6Bone nie jest
mozliwe ze wzgledu na ograniczenia serwera uczelnianego. Stad prosba, czy
moglby ktos ODPALIC SKRYPCIK (w zalaczniku), ktory zbiera dane potrzebne nam
do zaliczenia projektu. Uzywa 4 aplikacji ping, ping6, traceroute i
traceroute6 (takze prosze sie nie martwic ze to jakis swirus). Bylibysmy
bardzo wdzieczni za odpalenie tego skryptu, przekierowanie wyjscia do pliku
i przeslanie mi go poczta. Mysle ze nie jest to wiele pracy a nam ratuje
zycie.
Z gory dziekuje za wyrozumialosc

P.S. Skrypt pinguje trzy losowo wybrane hosty, gdyby nie chcial / nie
odbieral zadnych informacji mozna zmienic na dowolne inne.