Pytanie - routing dynamiczny

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 16 Sty 2002, 12:04:47 MET

On Tue, Jan 15, 2002 at 10:21:40PM +0100, undefine w venus.wmid.amu.edu.pl wrote:
> jak można coś takiego jakby wymusić? Np w slrn-ie, albo apt-cie?

ip route add 2000://3 dev xxx src yyy

Jednak jak masz BGP, to to nie zadziała, bo wtedy daemon routingu
(zebra) będzie miał "władzę" nad tablicą routingu, a niestety zebra
nie pozwala na użycie wielu interesujących funkcji linuksowego kernela
:-(. W tym AFAIK ustawiania src.

A może da się to zebrze wytłumaczyć? Zresztą mnie to nie potrzebne, bo
moje routery BGP to raczej dedykowane maszyny.

Pozdrowienia,
        Jacek