Tunel

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Śro, 16 Sty 2002, 00:46:01 MET

On Tue, 15 Jan 2002, dark one wrote:

> nie bardzo wiem do czego to ... ale jezeli chodzi o poprzedi list to tak
> do tego mozna zestawic ipv6 to siec kablowa .

do tego lodzka, chodzaca na urzadzeniach netgame obecnie w trakcie wymiany
na urzadzenia kompatybilne z docsis'em

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,