Pytanie - routing dynamiczny

Jarek Granat jarek w adeon.lublin.pl
Wto, 15 Sty 2002, 20:34:51 MET

Kolejne pytanko.
Zalozmy, ze mam na dwa tunele BGP na zebrze.
Mam tez wydzielone jakies dwie rozne podsieci.

No i teraz wychodzi sobie pakiet z adresem zrodlowym z jednej
z tych podsieci. Po jakims czasie tunel padl. (wlasnie
ten, z ktorego podsieci wyszedl pakiet).

I teraz pakiet kierowany jest na drugi tunel bo to BGP, tak?
pytanie: jaki bedzie mial adres zrodlowy? Czy bedzie mial
adres zrodlowy koncowki niedzialajacego tunelu??

Dzieki,
--
=[ Jarek Granat `dze' - nic-hdl: JG3-6BONE ]=