Pytanie o delegacje.

zamszu zamsz w marsell.interecho.com
Wto, 15 Sty 2002, 18:45:18 MET

----- Original Message -----
From: "warden" <warden w gandalf.lava.pl>
To: <6bone-pl w sunsite.icm.edu.pl>
Sent: Tuesday, January 15, 2002 6:16 PM
Subject: Re: Pytanie o delegacje.

> hm no tak. to musze jeszcze poczytac jednak o tym bitowaniu... ;P
> ale powiedz mi jeszcze jak to wyglada poleceniami pod linuxem, a co do
> podzeielenia bitowego to jaj uz sobie doczytam :)
>

> warden

ip tunnel add XXX mode sit remote REMOTE_IP local LOCAL_IP ttl 64
ip link set XXX up
ip addr add xxxx:xxxx:xxxx:1:0:0:0:1/126 dev XXX
ip route add xxxx:xxxx:xxxx:1:0:0:0::/112 dev XXX via
xxxx:xxxx:xxxx:1:0:0:0:2

i ustawiasz forwarding dla ipv6:
echo 1 > /proc/sys/net/ipv6/conf/all/forwarding

Oczywiscie zagospodarowanie twojej puli jak i wielkosc przydzielanych
prefixow (nie klas!) pozostawiam wlasnej inwencji, to jest tylko przyklad.

zamszu