[OpenBSD] ipv6 zasmieca mi logi :-((

w1c10 w1c10 w linux.pl.eu.org
Śro, 9 Sty 2002, 22:10:35 MET

> sprobuj:
> ifconfig gif0 giftunnel .....
> ifconfig gif0 inet6 3ffe:8010.... 3ffe:8010.... prefixlen 128 alias
> router add -inet6 default 3ffe:.....
>
> oraz
>
> ifconfig gif0 giftunnel .....
> ifconfig gif0 inet6 3ffe:8010.... prefixlen 128 alias
> router add -inet6 default 3ffe:.....
>

> --
> Lukasz Biegaj
> yhxnfm-ABFCNZ w ovrtnw.arg ROT13

Czesc. Przepraszam, ze dopiero teraz odpisuje, ale mialem duzo innych
zajec :-(( Sprubowalem skonfigurowac tunel takze tak jak jest wyzej
napisane i nic to nie dalo, tunel dzialal normalnie, ale bledy do logow
dalej szly. Dziwne, ze nikt nie mial takiego problemu jak ja. Wyglada na
to, ze to jest standardowy blad po konfiguracji ipv6 pod OpenBSD. Na
domowym komputerze z tunelem he.net tez mialem te bledy w logach, po
ustawieniu innych prefixow juz ich nie mam. Wszedzie gdzie widzialem opis
konfiguracji tunelu ipv6 pod OpenBSD to bylo to wlasnie tak napisane jak
ja to robie.

---
Pozdrawiam
W1c10