[OpenBSD] ipv6 zasmieca mi logi :-((

w1c10 w1c10 w linux.pl.eu.org
Pon, 7 Sty 2002, 21:49:46 MET

> Masz w dalszym ciagu trase domyslna ?
> Jesli tak to ja usun.
>
> Pozdrawiam.
> --
> Wojciech Bojdoł
> High-Tech Consulting

Tak mialem trase domyslna juz ja usunolem, teraz wyglada to tak:
Internet6:
Destination      Gateway            Flags
default          localhost          UG
default          localhost          UG
localhost        localhost          UH
::127.0.0.0      localhost          UG
::224.0.0.0      localhost          UG
::255.0.0.0      localhost          UG
::ffff:0.0.0.0   localhost          UG
2000::           fe80::%gif0        UG
2002::           localhost          UG
2002:7f00::      localhost          UG
2002:e000::      localhost          UG
2002:ff00::      localhost          UG
3ffe:8010:45:6:: link#1             U
linux.pl.eu.org  localhost          UH
gw-w1c10.tb.ipv6 w1c10.tb.ipv6.pl   UH
w1c10.tb.ipv6.pl localhost          UH
fe80::           localhost          UG
fe80::%ne0       link#1             U
fe80::%lo0       fe80::1%lo0        U
fe80::%gif0      link#6             U
fe80::201:2ff:fe85:5079%gif0 link#6             UH
fe80::2c0:dfff:fef0:a20c%gif0 localhost          UH
fec0::           localhost          UG
ff01::           localhost          U
ff02::%ne0       link#1             U
ff02::%lo0       fe80::1%lo0        U
ff02::%gif0      link#6             U
Tunelik dalej dziala, zbaczy sie pingi ida w swiat.
Dodam jeszcze, ze w domu na takim samym systemie OpenBSD 2.9 tez mam
tunelik ale od he.net. Mam to zalozone na prube, lagi okropne ale dziala,
w logach nie ma zadnych blednych komunikatow. Roznica polega na laczu, w
domu mam sdi, a na serwerze 1Mbit, a wiec w domu dostep do interku przez
tun0 a na serwerze ne0. Oprucz tego na serwerze mam wiecej rzeczy
ograniczonych, powylanczanych i mam patcha na system Stephanie, moze cos z
tego ma wplyw na ten tunelik. Konfiguracja tunelu na obydwoch systemach
wyglada tak samo, tylko na jednym mam problem.

 ---
Pozdrawiam
W1c10