automatyzacja zakladania tuneli...

dark one y3t1 w echelon6.net
Pon, 7 Sty 2002, 19:44:44 MET

On Mon, 7 Jan 2002, [iso-8859-2] Michał Zapalski wrote:

> Warto dodac, ze tunele TSP sa autoryzowane - na tej podstawie zmieniana jest
> trasa do kreslonej dla danego uzytkownika puli adresow - niezaleznie od
> tego, z jakiego adresu IPv4 laczymy sie z routerem 6bone.
>
> Obecnie Viagenie jest prawdopodobnie jedynym uslugodawca rozdajacym tunele
> IPv6 na w/w zasadzie.

naprawde ?

takze udostepniam tunnele dla dynamicznych adresuw ipv4 .
Moje rozwiazanie nie posiada drafta ale jest tak samo funkcjonalne jak to
urzywane przez freenet6 .
szczeguly http://www.echelon6.net/dynamv4.txt
          http://www.echelon6.net/reconfig.c

--
ashes to ashes           dust to dust           inet to inet6