spoofing.

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Śro, 2 Sty 2002, 18:31:20 MET

On Wed, 2 Jan 2002, Lukasz Biegaj wrote:

> No pewnie wlasnie o to chodzi - a ja mowie o jakims najprostszym
> zabezpieczeniu na tunelach.

mhm generalnie wystarcza jedna linijka typu przepusc pakiety ktore pasuja
do src 2000::/3 dst 2000::/3, + ewenaualnie permit na fe80::/ff00::
np ip6tables spokojnie moga to realizowac

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,