wykorzystanie tunelu.

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Wto, 18 Gru 2001, 19:13:48 MET

On Tue, 18 Dec 2001, Lukasz Biegaj wrote:

> 	Przy okazji nauki programowania socketow pod IPv6 wpadlem na pomysl
> zeskanowania tunelow 6bone.pl w poszukiwaniu roznych uslug. W tej chwili
> jestem na 30% z nastepujacymi wynikami:
>
>   ftp - 28%
>   ssh - 50%
>  smtp - 17%
>  http - 16%
> ident - 65%
>
> Cos mi sie wydaje ze ident bedzie mial 1-sze miejsce, ale poczekajmy do
> konca.

skanujesz konce tuneli wg tego co jest w icmie tak?
to chyba 'przeskoczysz' troche maszyn..nawet calkiem duzo
bo np moj router na tych adresach jest martwy (except bgpd itp)

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,