[owner-6bone-pl@sunsite.icm.edu.pl: BOUNCE 6bone-pl: Non-member submission from [Adam Gołębiowski <adamg@dorotka.ko.pl>]]

undefine w venus.wmid.amu.edu.pl undefine w venus.wmid.amu.edu.pl
Nie, 16 Gru 2001, 20:29:46 MET

On Sun, Dec 16, 2001 at 08:01:23PM +0100, Rafal Maszkowski wrote:

> Nie zrozumiales mnie, lub nie przeczytales dokladnie mojej wypowiedzi.
> Napisalem o przydzieleniu tunelu przez Twoje isp, a nie przez kogos
> tam. W takiej sytuacji gdy cos sie dzieje u providera, sila rzeczy
> problemy bedzisz mial i Ty, i to nie wazne, czy tunel masz do icm, czy
> tez nie.
hm.. to nie jest jeszcze aż tak do końca. ipv teraz działa na tunelach.
Czyli siądzie pojedyńczy węzeł i ipv6 nie ma wszędzie gdzie byli do tego
węzła podłaczeni. Natomiast żebym ja nie miał dostępu do ipv4... to już
jest trochę trudniej zrobić ;) Pozatym łącza, ipv4 w tym momencie jest
priorytetowe. Tak więc prowajder szybko to naprawi. A swój węzeł ipv6...
zazwyczaj takie rzeczy traktowane są jako experymentalne, bo przecież
dochodów nie przynoszą...