tunel/tpsa

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Nie, 16 Gru 2001, 15:04:49 MET

On Sun, 16 Dec 2001, The Undefined wrote:

> a teraz jest inaczej?

teraz czesc sobie nie zdaje chyba sprawy z tego ze admini maja takie prawo
i kłuca sie o rozne zeczy, maja pretensje itp

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,