wezly [skrucony sub]

The Undefined undefine w venus.wmid.amu.edu.pl
Czw, 13 Gru 2001, 14:53:53 MET

On Thu, Dec 13, 2001 at 02:39:40PM +0100, repcio w repe.k.pl wrote:

> Znam takich co mają ;-)
ja tez teoretycznie mam. Tylko ze w jednym niedlugo bedzie reinstalacja
routera a tunelu maja sztuk 1 do icm-u, natomiast drugi.. hm..
w tej chwili nie dziala ;)

> Co do lokanych węzłów, to we Wrocławiu są już conajmniej 2 ;-)
> Jeden pracujacy po ASN8664 oraz 6bone.wroc.pl (strony na razie nie ma)
sa w sieci tepsy?
i kiedy cos takiego bedzie w poznaniu(ale w sieci tepsy! - czesto
routing z pozmana do sdi w poznaniu leci przez pol polski... a kilka
razy nawet swiat mi sie udalo zwiedzic....)