wezly [skrucony sub]

dark one y3t1 w echelon6.net
Czw, 13 Gru 2001, 15:31:40 MET

On Thu, 13 Dec 2001, The Undefined wrote:
> moim zdaniem jest to bezsensowne. Nie wierze zeby wszyscy isp chcieli
> robic wlasne routery ipv6.. Po drugie bardzo watpie zeby chcialo im sie
> utrzymywac tunele tam gdzie bylyby one dla mnie przydatne...
> a po trzecie... obu prowajderow do ktorych powinienem teoretycznie sie
> zglosic o przydzielenie takiej sieci(o tunel poprosilem) w tej chwili ma
> spore problemy z dzialaniem... A icm dziala i to bez problemow.
> Co nie zmienia faktu ze przydalyby sie kolejne duze wezly ipv6 w stylu
> icm-u u powazniejszych operatorow(glownie tepsa, gdzie najlepszy w tej
> [...]
jest duzy wezel ,pTLA atmu ,jezeli urzywasz sieci atman mozesz sie
chyba tam zglosic .

Zresztom ipv6 nie jest na tym poziome implementacji zeby duzym providerom
zalezalo na utrzymaniu wezluw v6 ,na zachodzi jest to troche inaczej
zrobione a polska to polska .Po prostu narazie v6 nie przynosi zyskuw a
raczej straty ,trzeba zaiwestwac pieniadze ,czas ludzi ,lub znalesc kogos
takiego kto sie tym zajmie w ramach "hobby"

--
ashes to ashes           dust to dust           inet to inet6