tunel/tpsa

Tomasz T. Ciaszczyk ciacho w ciacho.pl
Śro, 12 Gru 2001, 18:04:13 MET

On Tue, 11 Dec 2001, dark one wrote:

:> Czyba ze odleglosc pomiedzy punktem A i B po v4 jest duza a i tak jestes
:> w tym przydadku do przodu bo caly czas zostajesz w szkielecie v4 tpnetu .
Ja mam podobna sytuacje.. ale mniej wiecej tak:
mam kilka hostow ktore chce spiac po ipv6.. i sie zastanawiam czy jest
sens brania wiekszej podsieci dla wszystkich i miedzy nimi tunele, czy dla
kazdego osobny tunel [rozne sieci, 2 po telepsie, 2 po pol34, 1 z oboma z
BGP po v4].
Z jednej strony jest sens brac dla kazdego osobna podsiec od kogos, i
miedzy nimi male tuneliki - jednemu padnie tunel to reszcie bedzie
chodzilo meidzy soba rowniez... Ale z drugiej strony latwiej do
"zarzadzania" tym bedzie jak mialbym wieksza podsiec do jednego hosta z
ktorego tunele do reszty + bgp.

Pozdrawiam
--
Tomasz T. Ciaszczyk      ciacho w ciacho.pl      http://ciacho.pl/