[owner-6bone-pl@sunsite.icm.edu.pl: BOUNCE 6bone-pl: Non-member submission from [Wojciech Bojdol <wojboj@htcon.pl>]]

undefine w venus.wmid.amu.edu.pl undefine w venus.wmid.amu.edu.pl
Wto, 11 Gru 2001, 23:49:13 MET

On Tue, Dec 11, 2001 at 09:00:49PM +0100, Rafal Maszkowski wrote:

> Jesli to nie Twoje sieci to nie masz prawa ich agregowac.
ee.. czyli wszystko muszę przesyłać tak jak leci, albo nic nie ruszać?

> Prosta prefix-lista w zebrze.
to znaczy jak? może jakiś przykład? Co to ma być to słowo?

> tzn. przetlumaczone na polski czy obslugujace polskie fonty w nazwach hostow
> ? :)
no.. takie żeby tylko to rozpakować i działało ;)
nie za bardzo rozumiem na jakiej zasadzie to działa... skąd pobiera te
dane.