tunel/tpsa

The Undefined undefine w venus.wmid.amu.edu.pl
Wto, 11 Gru 2001, 20:43:04 MET

On Tue, Dec 11, 2001 at 08:32:22PM +0100, Rafal Maszkowski wrote:

> Zaleca sie podlaczac lokalnie.
no wlasnie. Dlatego tez chcialbym wiedziec do kogo oficjalnie najlepiej
by sie bylo podlaczyc :) Kto jest w takim przypadku preferowany...

> Limity rozglaszania BGP sa tylko na styku pTLA. Wewnatrz naszego pTLA (a moze
> obu polskich) mozna sie umowic. Mysle, ze jest sens rozsylac do /64 .
obu? jaki jest ten drugi?

a skoro to lista z ipv6... otrzymuje z jakiegos tunelu duzo mniejsze
podsieci. Jak to moge w zebrze skonfigurowac zeby cos takiego
automagicznie agregowala? Albo lepiej - zeby nigdy nie rozsylala nic
mniejszego od /64.

I jeszcze jedno mi sie nasunelo - skad mozna sciagnac jakies dzialajace
i dostosowane do polskich realiow konfiguracje mrtg?