Słów kilka na temat polskiej 6bone.

Pawel janekp w qm.pl
Pią, 7 Gru 2001, 13:38:54 MET

Witam wszystkich grupowiczow,

  Od jakiegos czasu zastanawia mnie wogole fakt, czy jest sens istnienia
tej sieci w Polsce. Nikt nigdy nie ma na nic czasu, wszyscy sa leniwi i
wogole. Przy obecnym stanie rzeczy nic nie bedzie dzialac poprawnie.
Zastanawia mnie takze fakt, czy rzeczywiscie potrzebne sa po 2 duze wezly
w jednym miescie, bo chyba to jest zbedne.
Obecnie administruje wezlem we Wroclawiu, ale oczywiscie nic poprawnie nie
dziala, bo pewne osoby nie maja czasu i ochoty zmienic glupiego adresu
IPv4 a co dopiero utworzyc nowy tunnel do innego wezla.

Naprawde zaczyna to juz byc zenujace.

Pozdrawiam,
Pawel

--