Firewall

Lukasz Biegaj pio w elrond.rivendell.okey.pl
Pią, 7 Gru 2001, 11:34:45 MET

On Fri, 7 Dec 2001, Robert J. Wozny wrote:

> ewentualnie ppp over tcpip.... co jest prawie takie same jak vtun... a
> moze ppp obsluguje v6 ?

FreeBSD'owe ppp z userlandu obsluguje - pppd juz nie... nie wiem jak jest
w innych systemach. A jesli komus chce sie bardzo w to mieszac zawsze moze
zrobic ppp nad ssh i nad tym jeszcze tunelik.

--
Lukasz Biegaj
lukasz w biegaj.net