=?X-UNKNOWN?Q?Re=3A_Przy=B3=B1czenie_do_6bone_ze_zmiennego_IP?=

dark one y3t1 w echelon6.net
Sob, 17 Lis 2001, 21:38:19 MET

On Sat, 17 Nov 2001, Wojciech Knapik wrote:

> dlatego ,że nie wiem jak wygląda sprawa dla drugiej strony - tego kto
> daje mi adres v6 -
adresy przydzielam ci ja ,demon pracujacy u mnie zalatwia wszystko
lonczys sie programem reconfig ,ktury zmienia adres v4 konca tunnelu

lecz zacytujmy :

Programik ten lonczy sie z portem 2607 routera ipv6 i dynamicznie
                                                      ^^^^^^^^^^^
zmienia addres konca tunnelu .
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
       jest to tu wyraznie napisane jak nastepuje zmiana adresu konca

> i jak w takim wypadku sformułować podanie o  przyznanie tego adresu.
Chyba tak samo jak jest bardzo dokladnie opisane na http://www.6bone.pl
lub http://156.17.60.62/dynamv4.txt

zacytujmy :

Wszystkich zainteresowany prosze o przyslanie nastepujacych danych
na adres y3t1 w echelon6.net

Imie i nazwisko admina            :
Adres ipv4(jeden z wystepujacych) :
E-mail                            :
Login                             :
Haslo                   	  :

mozna takze przyslac tracerouta do 156.17.60.62 ,lecz nie jest to
konieczne .

--
ashes to ashes           dust to dust           inet to inet6