Kilka lamerskich pytan

Marcin Gondek drixter w drixter.sytes.net
Pią, 16 Lis 2001, 22:16:47 MET

 Poczytałem co nieco na www.6bone.pl i wiem juz co nieco.
 Teraz kilka pytań:
 Mam łącze przez modem kablowy w UPC/Chello, mam dynamiczne IP(może mi się
zmienić nawet kilka razy dziennie, średnio zmienia się 1 na miesiąc),
łącze 512kbit odbiór i 128kbit wysył i chciałbym u siebie zainstalować
IPv6.

 Sprawdzałem ping'i i najlepiej mi wyszedł ping do ICM ok 15ms-20ms

 I teraz tak:
 1. Czy da rade zainstalować IPv6 przy moim zmienny IP?
 2. Czy ICM pozowli założyć do siebie tunnel?
    (łącze między ICM<->Chelo to chyba 100Mbit to chyba nie z uborzeje)
 3. Jak będzie z IRC? podobno jak mam zmienne IP to w IPv6 nie będę miał
    RevDNS?
 4. Mam Mandrak 7.2, jaki soft będę musiał przeinstalować/zainstalować po
    za rekompilacją kernel'a?

Z góry przepraszam jeżeli się o coś zapytałem a co już było gdzieś
napisane.

Marcin Gondek / Drixter * LRU #240235 * ICQ #99230394 * +48-503573796
perl -le's&&d2)84%2~d2)84%2\|394%3|.%4&*y^BSD|\!->~^w: .a-{@^/print;'