reboot 6bone-gw

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Pią, 16 Lis 2001, 18:25:14 MET

On Fri, Nov 16, 2001 at 06:13:39PM +0000, dark one wrote:
> nie wiem czy takie pytanie ma sens ,ale dlaczego 6bone-gw ,chodzi na
> sparcu ? sa na to jakies rosadne przeslanki ?
> 2.4.x na x86 jest troche stabilniejsze .

100 razy stabilniejsze, ale taka maszyna byla pod reka, a wersja 2.2 byla
rozwijana i dziala do dzis od biedy dobrze. Karty ATM mamy sbusowe... Pozostaje
liczyc na to, ze uda sie zdobyc zwykly PC albo Sparc32/Linux sie podciagnie.
Niestety sam niewiele moge go poprawic. A jeszcze gorzej jest z jednym sun4d,
ktory tez pelni publiczna sluzbe. Troche licze na Aurore (RH 7.2 na Sparca). A
moze sa wsrod nas kernel hackers, ktorzy by mieli ochote troche podlubac w
zamian za dozgonna wdziecznosc?

Cygan zawinił, kowala powiesili - J. R. Nowak