[offtopic] Re: Uhm

The Undefined undefine w venus.wmid.amu.edu.pl
Śro, 14 Lis 2001, 00:30:12 MET

On Tue, 13 Nov 2001, Andrzej Nakonieczny wrote:

> Nie, chodzi o walker.pcmedia.com.pl ... moja wina bo nie było tego na
> stronie ... ale już dopisałem. Możesz również sprawdzić pinga do
no.. to od razu poszlo lepiej :)
                                           Packets               Pings
Hostname                                %Loss  Rcv  Snt  Last Best  Avg  Worst
[..]
13. 212.14.62.1                            0%   30   30    18   16   24    55

tylko.. ze juz wyslalem do icm-u prosbe o klase adresow i tunel.
bedzie potem mozliwosc zalatwienia drugiego tunelu do Was i postawienia
bgp na tym? :)
Na razie nestety musze poczekac na odpowiedz z icm-u.. ech.

--
Andrzej "The Undefined" Dopierała
undefine w venus.amu.edu.pl