[offtopic] Re: Uhm

Ziemek Borowski ziembor w faq-bot.ziembor.waw.pl
Wto, 13 Lis 2001, 12:01:51 MET

On Tue, Nov 13, 2001 at 10:17:15AM +0100, The Undefined wrote:
> swietnie. Czyli nie miec w przyszlosci zadnych problemow najlepiej zglosic
> wniosek o wlasna klase adresowa i tunel?

mhy.

> powod jest prosty... do icm-u mam pinga w granicach 70. Do
> szczecina(pingwin.eu.org - o to chodzi?) urywa mi sie na jakims
> komputerku w szczecinie z pingiem ponad 300...

To jest sensowny argument. Ale gdy widzę ten tłumek SDI, statycznych
podpiętych bezpośrednio do ICMu...  36 przy trochę ponad czterystu
tunelach...  Myślę sobie że warto budować bardziej rozproszoną sieć.

--
Ziemek Borowski ZMB-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/