Uhm

Przemyslaw Maciuszko sal w gazeta.pl
Czw, 8 Lis 2001, 08:11:59 MET

Cytat z pl.irc:

> Można domniemywać, że skoro ten server powstal z myślą o kontach z
dostępem do shella
> typowo pod boty, to server jako tako stoi ale admin olewa temat i się nim
nie zajmuje.
> Bo i po co skoro wplywu kasy za konta są praktycznie zerowe.

Wyslalem ostry email i za dwie godziny wlaczyli, czyli jednak okey.pl dziala
ale z listy 13-stu serwerow zachodnich ktore proponuja udalo mi sie tylko
przez jeden polaczyc:  irc6.ngnet.it a proponuja:
irc6.ircd.it
irc.telia.fi
irc.belnet.be
irc.skynet.be
grmbl.ipv6.intouch.net
de.irc6.net
eu-fi.irc6.net
ircnet.wanadoo.be
irc6.kyoto.wide.ad.jp
eu.irc6.net
irc.tokyo.wide.ad.jp

koniec cytatu

Teraz moje 0.03 Jak widac to cale okey.pl ma tunel i tylko po to utrzymuje
IPv6, zeby boty mogly wlazic na irca. Czy ktos moze im ten tunel wyciac
definitywnie? Natychmiast?

--
Przemyslaw Maciuszko
Agora S.A.