prace przy 6bone-gw

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Śro, 7 Lis 2001, 01:16:56 MET

On Wed, 7 Nov 2001, Rafal Maszkowski wrote:

> Wlasnie skonczylem serie testow 2.4.14-pre8 (+RFC 2684). Niestety tez pada,
> chociaz pozniej, raz nawet chodzil kilka godzin. Moze wykorzystam maszyne
> testowa wylacznie do polaczen ATM.

Witam

Rafale, a jaka karte ATM tam masz (jezeli wogole masz w 6bone-gw karte
ATM)? Jezeli jest to FORE (200E), to mam ladnego patcha. Bez tego patcha,
tez nam w WSISiZ maszyna na 2.4.X padala jak mucha. Jezeli bylbys
zainteresowany, patcha moge podeslac. Jezeli to nie to, sorry za offtopic.

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl