apache 1.3.22 + ipv6 vhost

Jakub Jankowski shasta w quasimodo.olsztyn.tpsa.pl
Nie, 4 Lis 2001, 23:42:55 MET

On 2001-11-04, Andrzej Wroblewski wrote:

>W moich zrodelkach nie ma takiego pliku, ani w ogole slowa o ipv6
>- zeby nie bylo ze mam jakiego "dziwnego" apacza:
>http://sunsite.icm.edu.pl/apache/dist/httpd/apache_1.3.22.tar.gz

 A od kiedy to vanilla-Apache obsługuje IPv6? ;-)

>configure:Error: No such rule named 'INET6'

 Weź patch od PLDowców, Oni chyba są najbardziej up-to-date.

>Cos mi mowi ze chyba nie uzywamy tych samych wersji - jakby to bylo
>takie piekne to juz by bylo dawno zrobione :)

 No cóż, wskazówki masz, z resztą sobie poradzisz na pewno :)

 Powodzenia,
  s.

--
(0>  Jakub Jankowski  [url]: s.atn.pl   "Beauty is skin deep;
//\   shasta w IRCnet   [uin]: 70171776    ugly goes right