apache 1.3.22 + ipv6 vhost

Andrzej Wroblewski pasero w pasero.eu.org
Nie, 4 Lis 2001, 23:38:30 MET

On Sun, 4 Nov 2001, Jakub Jankowski wrote:

>  Przeczytaj README.v6, tam jest dość dużo napisane.
W moich zrodelkach nie ma takiego pliku, ani w ogole slowa o ipv6
- zeby nie bylo ze mam jakiego "dziwnego" apacza:
http://sunsite.icm.edu.pl/apache/dist/httpd/apache_1.3.22.tar.gz

>  A to dziwne, bo u mnie można ;) (--enable-rule=INET6)
configure:Error: No such rule named 'INET6'

>  BTW, po co Ci NameVirtualHost? Mało masz IP? :] Ja u siebie mam
> NameVirtualHost moje.ip.v.4; a później tylko <virtualhost
> [3ffe:8010:bla:bla]:80>. *chyba* działa :)
<VirtualHost [3ffe:8018:1:2::2]:80>
    ServerAdmin pasero w home.ipv6.pasero.eu.org
    DocumentRoot /home/httpd/htdocs/home.ipv6.pasero.eu.org
    ServerName home.ipv6.pasero.eu.org
</VirtualHost>
Starting httpd...[Sun Nov  4 23:33:59 2001] [error] Cannot resolve host
name [3ffe --- ignoring!
Cos mi mowi ze chyba nie uzywamy tych samych wersji - jakby to bylo
takie piekne to juz by bylo dawno zrobione :)

>  spacja nie z tej strony ];->
Faktycznie, cos przy edycji mi sie przestawilo :)

--
Andrzej Wroblewski
Jak odroznic poczatkujacego informatyka od zaawansowanego? Poczatkujacy